loading...
خرید شارژ ایرانسل، خریدشارژایرانسل, ایرانسل خرید شارژ، خريد شارژ همراه اول, خرید شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژ ایرانسل, خرید شارژ رایتل، خر
ahmadi بازدید : 65 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

مودم هاي عرضه شده در سال 1999 و بعد از آن هنوز با حداكثر سرعت 53كيلوبيت در ثانيه FCC و با پتانسيل سرعت 56كيلو بيت در ثانيه (درصورت تغيير تنظيم هاي FCC) كار مي كنند، ولي شارژ ایرانسل ممكن است داراي يكي از ويژگي هاي زير يا بيشتر باشند:
براي حركات كم دامنه در مورد وضعيت تعادلي معادله 76 به وجود مي آيد، در جايي كه 1-76و 2-76 كميت هاي جا به جايي زاويه اي و شعاعي كوچك ميباشند. معادله 3-1 ازاينرو با معادله 77 باز نويسي ميگردد. از آنجائيكه معادله 78 به وجود مي آيد. از آنجائيكه براي حركتهايي كوچك معادله 79 صورت ميگيرد. ازاينرو در نظر نگرفتن جملات درجه 2 معادله 80 شارژ ایرانسل را شكل ميدهد ، در جايي كه معادله 81 به عنوان ضخامت لايه انحرافي درجه صفر و درجه يك مشخص ميشوند. به ياد آوريد كه معادله رينولد براي مدل ياطاقان سر محور كوتاه با معادلات 82 و 83 و 84 ارائه ميگردد.
شارژ ایرانسل دسيمال با مميز شناور : اين نوع اعداد به گونه اي هستند كه نقطه مميز آنها قابل جابجايي است و محدوديت انواع دسيمال معمولي را ندارند. اعداد REAL براي مقاديري هستند كه دقت نقطه مميزآنها از اين نوع است كه براي آن عدد N بايد مقداري بين [1-21] ‌باشد و براي دقت اعشاري مضاعف از نوع DOUBLE PRECISION استفاده ميشود كه مقدار N درآن نيز بايد بين [22-53] باشد . 
صفحه شارژ ایرانسل تغيير رمز عبور :
رابطه بين ضريب هاي نيرو در سيستم هاي مختصات به آساني تعيين شده است. معادله 85 و 86 ، جا به جايي تعاريف ضريب نيرو ، 1-1 با معادله 2-1 معادله زير را ارائه ميدهدكه 87 ميباشد. و معادلات حاكم بر حركت براي سيستم ياطاقان روتور انعطاف نا پذير معادله 88 ميگردد. نماد 1-88 شتابهاي مركز سر محور ميباشند. ضريبهاي اينرسي در ياطاقان هاي لايه سيالي با جريان لايه اي و اغتشاشي و آب بندها اهميت خاصي دارند. ضريبهاي نيروي اينرسي يا جرمهاي ظاهري يك تفسير فيزيكي درستي دارند و هميشه در ياطاقان لايه اي سيال وجود دارند. و ضريبهاي اينرسي به خصوص براي مايعات متراكم شارژ ایرانسل نسبتاً بزرگ هستند. 
علاوه بر موضوع تبديل آنالوگ به ديجيتالي شناخته شده كه از كاركردن خطوط تلفن با مودم هاي 56كيلوبيت در ثانيه درسرعت هاي بالاتر از 6/33كيلوبيت در ثانيه جلوگيري مي كند، فعاليت هاي ساير شارژ ایرانسل شركتهاي مخابرات محلي(telco) نيز مي توانند مانع از كاركردن 56 كيلوبيت در ثانيه شوند يا اين كه پس از مدتي كه از كاركردن با آن لذت برديد ، اين لذت را از شما بگيرند.

مدم آنالوگ قابل استفاده در تشخيص و نگهداري از راه دور P.L.C ارتباطات CPU به CPU و CPU به CP یا SM/PAGE MASSAG نیازهای مهندسی را شارژ ایرانسل با کمترین سرمایه گذاری مرتفع می کند به همان روش EM ها به CPU متصل می شود. دارای دو عدد Switch چرخنده برای تنظيم نام كشور ميباشد .توان از طريق ترمينالها از نوع پيچي روي قطعه تامين مي شود ، مي تواند بطور مستقيم از طريق تغذيه سنسور 24 S7-200 VDC تامين شود .اطلاعات پيكر بندي بطور اتوماتيك از روي CPU خوانده می شود. 
• پيش از خريد مودم نيازهاي CPU، Ramو سيستم عامل را شارژ ایرانسل به دقت بررسي كنيد.
وقفه شارژ ایرانسل ها
د- وقفه های شارژ ایرانسل خاص
ج)کاربردهای پزشکی شارژ ایرانسل 
پايين آمدن سرعت يك اتصال اينترنت با چند كاربر يك امر عادي است ولي اگر نگران مقدار كاهش آن هستيد شارژ ایرانسل ،‌در مورد Registry‌و گزينه هاي ديگر براي افزايش كارآيي به فروشنده نرم افزار اشتراكي مراجعه كنيد.
پيشرفت هاي چشمگير فن آوري نيمه هادي در زمينه ساخت ريزپردازنده و حافظه هاي شارژ ایرانسل با حجم بالا امكان ساخت كنترل كننده هاي منطقي الكترونيكي برنامه پذير را فراهم آورد . در اين كنترل كننده ها بر خلاف كنترل كننده هاي مبتني بر قسمت هاي الكترومكانيكي ، براي تغيير منطق كنترل كافي است بدون تغييري در سيم كشي يا قطعات ، فقط برنامه كنترل را تغيير دهيم ، در اين صورت مي توانيم از يك كنترل كننده منطقي برنامه پذير هر جا كه خواسته باشيم استفاده نماييم . شكل 1-1 يك كنترل كننده منطقي برنامه پذير را بگونه نمايشي تعريف مي نمايد .
اربردي : با نزديك شدن مركز سر محور به مركز ياطاقان و از فرمول ارائه شده شارژ ایرانسل معادله 29 و 30 را نتيجه ميگيريم. ودر نماد 1-30 ، ازاينرو ضريب هاي نيرو در سيستم (x,y ) به عنوان معادلات 31 و 32 ارائه ميگردند. ازاينرو معادله 33 
• تعدادي شارژ ایرانسل از افراد مودم خود را با قيمتي پايين تر عوض مي كنند.
مودم براي يك PCمي تواند يك دستگاه خارجي با منبع برق جداگانه باشد كه به درگاه پياپي(سريالي) يا درگاه USBيك PCمتصل مي شود يا يك كارت گسترش داخلي باشد كه شما در يك شارژ ایرانسل شكاف گذرگاه Bus Slot در داخل رايانه نصب مي كنيد.اكثر سازندگان مودم هر دو نوع داخلي و خارجي (سري R-232يا USB) داراي مدلهاي يكساني مي باشند.
برنامه نويسي به روش شارژ ایرانسل فلوچارتي CSF ( Control System Flowchart ) 
اگردرهنگام خواندن داده خطايي رخ دهدمي توان آنرا درسطح منبع داده اداره كرد.اگرخطا دراين سطح اداره نشود،به سطح بعدي وارد شده ودرآنجا اداره مي شارژ ایرانسل شود.
اگر يك كابل مودم RS-232 پيش شارژ ایرانسل ساخته بخريد، كابلي داريد كه با PC و مودم شما كار مي كند. البته مي توانيد از نمودار بالا براي ساختن كابل خود استفاده كنيد يا اين كه به كمك يك آزمون گر معين كنيد كه يك كابل RS-232 موجود در اداره شما واقعا براي مودم ها ساخته شده است يا براي دستگاه هاي ديگر.
معادله 238 نشان داده ميشود. انتگرال گيري معادله حفاظت از جريان جرمي در سر تا شارژ ایرانسل سر ضخامت لايه معادله 239 را ارائه ميدهد. شرايط مرزيبراي سرعتهايي در سطوح پاييني و بالايي عبلرت از معادله 240 ميباشند. محاسبه كردن انتگرال هاي قبلي
توابع متنی در اکسل، یکی از سودمندترین ابزارهای واژه‌پردازی و مدیریت داده‌ها می‌باشند که در هر جایی به چشم نمی‌خورند- این توابع قادر به انجام کارهایی هستند که یک واژه‌پرداز قادر به انجام آن نمی‌باشد. برای مثال می‌تانید توابع Zlean , Trim برای حذف فضاهای زاید و کاراکترهای غیر چاپی که برای پاک کردن داده‌های شارژ ایرانسلوارد شده بسیار خوب می‌باشند کاری که انجام آن با استفاده از جستجو و جایگزینی سخت و غیر ممکن است را انجام دهند. 
سطح سيگنالهاي خارجي پروسه را به سطح سيگنالهاي شارژ ایرانسل داخلي S7-200 تبدیل می کند و دارای 8 کانال ورودی می باشد )برای CPU22X) .
• فيبرهای تک شارژ ایرانسل حالته (Single-Mode) . بمنظور ارسال يک سيگنال در هر فيبر استفاده می شود( نظير : تلفن ) 
مثالهای عنوان شده فوق علاوه بر ارائه مفاهیم وقفه به کلمات کلیدی مورد استفاده شارژ ایرانسل از آن نیز اشاره می نمایند .

• US Robotics كه با استفاده از مجموعه تراشه هاي Texas Instruments(TI) مودم هاي خود شارژ ایرانسلرا به نام X2به بازار عرضه كرد.
5- شارژ ایرانسل واحدهاي تشكيل دهنده PLC 
سيستم رله فيبر نوری از عناصر زير شارژ ایرانسل تشکيل شده است :
همانطور كه مي دانيد يك مودم سنتي داده ها را از ديجيتالي به آنالوگ تبديل مي كند تا داده ها بتوانند روي (Public Switched Telephone Network) PSTN حركت كنند. در سيستم مقصد يك مودم ديگر داده هاي آنالوگ را به ديجيتالي تبديل شارژ ایرانسل مي كند. اين تبديل از ديجيتالي به آنالوگ و برعكس تا حدي باعث افت سرعت مي شود . با اين كه خط تلفن از لحاظ فيزيكي قابليت انتقال داده ها با سرعت 56كيلوبيت در ثانيه يا بالاتر را دارد،‌به دليل همين تبديل ها، حداكثر سرعت مفيد در حدود 6/33كيلو بيت در ثانيه است. شخصي به نام شانون قانوني معرفي كرد(قانون شانون) كه مي گويد بسته به نويز( نوفه) روي خط،‌حداكثر نرخ(سرعت ) ممكن براي ارتباطات داده هاي بدونخطا در PSTN ، تقريبا 35 كيلو بيت در ثانيه مي باشد.
هنگامی که به دنبال اطلاعات در یک جدول می‌گردید، طبیعتا از یک ایندکس ردیف و یک ایندکس ستون برای یافتن محل یک خانه خاص استفاده خواهید کرد. اکسل اولین ایندکس را با پیدا کردن بزرگترین مقدار در اولین شارژ ایرانسل ستون یا ردیفی که کمتر از یا مساوی با یک مقدار جستجویی که ارائه داده‌اید استخراج می‌کند و سپس یک آرگومنت شماره ردیف یا شماره ستون را به عنوان ایندکس دوم به کار می‌برد. اطمینان حاصل کنید که جدول شما بر حسب ستون و ردیف‌های حاوی مقدارهای جستجو مرتب شده باشد. 
عي f روتور انعطاف پذير را مشخص شارژ ایرانسل ميكند. Krot در هر طرف از مركز دايره متناظر با سفتي روتور ميباشد. و معادله 7 خم دهي ثابت روتور يا تغيير شكل كشساني در فاصله مياني است. محور كشساني و ياطاقان به صورت سري سوار شده اند .يعني ياطاقان و انعطاف پذيريهاي محور اضافه ميشود. (بر عكس سفتي) و ازاينرو سفتي معادل سيستم كمتر از سفتي ياطاقان ها ميباشد. و ازاينرو فركانس طبيعي سيستم كاهش مي يابد. شكل بعدي سرعت آستانه انعطاف پذيري را براي يك روتور انعطاف پذير سوار شده بر روي ياطاقان هاي سر محور كم طول صاف نشان ميدهد. توجه داشت باشيد كه هر چه قدر روتور انعطاف پذير تر باشد ، سرعت آستانه بي ثباتي كمتر است. اگر ياطاقان هاي لايه سيال خيلي سفت طراحي شوند ـاعداد كوچك سامرفلد)
با بکارگیری این دستور , یک فعال سازی عمومی جهت کل وقفه ها انجام خواهد شد . استفاده از دستور ENI به معنی فعال شدن تمام وقفه ها نبوده و تنها امکان فعال سازی هر وقفه را ایجاد نموده است . جهت فعال شارژ ایرانسلنمودن یک وقفه خاص از دستور ATCH استفاده می گردد .
يک فيبر نوری از سه بخش شارژ ایرانسل متفاوت تشکيل شده است :
3.Alternate Key (A.K):مجموعه ي ابركليد منهاي P.K را كليد ثانويه(فرعي) مي گوييم،كه شرط آن اينست كه يكتا باشد.دليل استفاده از A.K صحت اطلاعات است،كه از خود اطلاعات هم مهمتر مي باشد.A.K كنترل مي كند كهشارژ ایرانسل حقيقت اطلاعات گم نشود.
تحت الشعاع قرار می دهد.در این سیستم تصویر یکدیگر را نمی بینند،آنها فقط اسلایدها را دیده و صدای همدیگر را می شنوند.در این سیستم به پهنای باند کمی حدود 33 کیلوبیت برثانیه از هر طرف مورد نیاز است که با دو خط تلفنشارژ ایرانسل نیز در دسترس قرار می گیرد.لذا هزینه این روش از حالت قبل کمتر است
مودم هاي همزمان عموما در محيطهاي خط استيجاري و توام شارژ ایرانسل با تسهيم كننده (Multiplexer) ها استفاده مي شوند و ترمينال(پايانه ) ها را به سرور(خادم) هاي مبتني بر Unixو رايانه هاي بزرگ مرتبط مي كنند. لذا اين نوع مودم خارج از بحث اين مقاله است.
اگر از ترتیب کاراکتری که در جستجوی آن هستید اطمینان ندارید می‌توانید از تابع serch با شارژ ایرانسل اضافه کردن wildcard ها در رشته find . text استفاده کنید. 
ر به معادله 92 دارد، يعني جابه جا ييهاي ديناميك كوچكتر از فضاي شارژ ایرانسل خالي ياطاقان ميباشد. نيروهاي لايه سيال توابع كلي جابه جاييها و سرعتهاي مركز سر محور نيباشند. كه معادله 93 ميباشد. فرضيه حركات كم دامنه در مورد يك وضعيت تعادلي به عنوان يك بسط سري آزمايشي در مورد وضعيت سر محور ثابت نيروهاي واكنش ياطاقان را نشان ميدهد. (نماد 94) كه معادلات 95 و 96 ميباشند. 
ـ پروژه‌ی KDE شارژ ایرانسل ـ جهانی شدن‌ KDE
تابع MATCH تا حد زیادی به تابع CHOOSE شارژ ایرانسل مربوط می‌شود. ولی در حالی که تابع CHOOSE فقره‌ای را که محل ذکر شده در آرگومنت index num را اشغال کرده برمی‌گرداند. تابع Match محل این فقره در لیست را که بیشتر از همه با مقدار جستجو تطابق دارد برمی‌گرداند. 

و اما این که این تفاله‌‌ها را چگونه خشک می‌کنند شرح مفصلی دارد که ما در اینجا به مختصری مفید شارژ ایرانسلاز این شرح اکتفا می‌کنیم. 
وم ، يعني محصولاتي از كميت هاي كوچك از قبيل معادله 71 بعضي از دستكاريهاي جبري قابل ملاحظه را نشان ميدهد كه معادله 72 ميباشد. در جايي كه معادله 73 انتگرال هاي ياطاقان شارژ ایرانسل را تعريف ميكند و معادله 74 به وجود مي آيد. 
ارتقاهاي Telcoو مودم شارژ ایرانسل شما
مواد كمك ذوب واكنش گر شارژ ایرانسل 
در تابع product کلیه آرگومنتها که می تواند بالغ بر 30 آرگومنت اعم از آرگومنتها متنی با منطقی باشند در یکدیگر ضرب می‌شوند و خانه‌های کاربرگ نادیده گرفته می شوند. در تابع SUMPRODUCT مقدار هر خانه در یک دامنه در خانه متناظر در دامنه دیگر که شارژ ایرانسل هم اندازه دامنه اولی است ضرب شده و سپس نتیجه حاصل ضربها با یکدیگر جمع زده می شوند. در این تابع می‌توان حداکثر 30 بردار را به عنوان آرگومنت به کار برد ولی ابعاد همه بردارها باید یکسان باشند، (ورودیهای غیر عددی معادل صفر تلقی خواهند شد) برای مثال، فرمول‌های زیر در اصل یکی می‌باشند. 
همچنين ، در برخي مواقع يك مودم داخلي ارجح است. در حالتي كه درگاه هاي پياپي رايانه شما تراشه هاي UART ميانگير شده(نظير 16550)را ندارند، بسياري از مودم هاي داخلي، يك UART16550 درون نصبي دارند. اين UART درون شارژ ایرانسل نصبي به مودم، شما را از دردسر ارتقاي درگاه سري UART نجات مي دهد. همچنين، بامحدوديت هاي درگاه پياپي رايانه، مي تواند مانع به حداكثر رسيدن سرعت مودم هاي 56كيلوبيت در ثانيه خارجي شود. در عوض ممكن است USBخارجي يا مدل داخلي كه از شكاف ‍PCI استفاده مي كند بهتر باشد. براي مقايسه دستگاه هاي داخلي و خارجي به جدول زير مراجعه كنيد.
ماژولهاي تابعي : (FUNCTION MODULES) شارژ ایرانسل
با استفاده از کاربرگ ارائه شده در شکل 5-14 فرمول = INDEX ( C3 : F6 , 0 , 2) مقدار خطای # Value را نشان می‌دهد، زیرا آرگومنت row num از ناحیه 0، مرجع به کلیه ستون های ذکر شده با آرگومنت column num از ناحیه 2 یا دامنه .D3 شارژ ایرانسل : D 6 را برمی‌گرداند. اکسل نمی تواند به عنوان نتیجه یک دامنه را برگرداند. ولی می‌تواند این فرمول را در تابع دیگر قرار دهد مثل = SUM (INDEX ( C3: E6 , 0 , 2)) که نتیجه آن 2600 یعنی جمع مقدارها در دامنه D3: D6 می باشد. این مطلب فایده به دست آوردن یک مرجع به منزله یک نتیجه را نشان می‌دهد. 
V44 شارژ ایرانسل

به همین دلیل این طرز نمایش تا حد زیادی مانوس و مورد پسند کسانی است که با سیستم های رله ای کار کرده اند . علاوه بر این , روش نردبانی به سادگی قابل درک بوده , نقشه ای که به این روش ترسیم شود درست مانند نقشه الکتریکی مدار فرمان همان سیستم شارژ ایرانسل است.
بي ثباتيهاي حرارتي : اثر نيوكرك-1- شارژ ایرانسل نيوكرك متذكر ميشود كه در زماني كه يك روتور در زير سرعت بحراني آن عملكرد دارد ، ارتعاشات مالشي القايي با زمان توسعه مي يابند در حاليكه اين ارتعاشات به طور مهمي به مرور زمان افت پيدا ميكنند. 2- نيوكرك نتيجه گيري كرد كه علت مسئله يك جزئي از استاتور بود كه جهت ايجاد كردن نقطه داغي به محور مالش داده ميشود. 3- موسزينسكا نشان داد كه در يك حالت چرخشي يا نوساني كه شكلي از ارتعا
به خاطر بسپارید که این توابع جستجو به طور عادی دنبال بزرگترین مقدار مقایسه‌ای که کمتر از یا مساوی با مقدار LOOKUP- Value می‌باشند می‌گردند، نه به دنبال مقدار دقیق بین مقدار مقایسه‌ای و مقدار جستجو. اگر کلیه مقدارهای مقایسه‌ای در اولین ردیف یا ستون از دامنه جدول بزرگتر از مقدار جستجو باششند. تابع مقدار خطار # N/ A را برمی‌گرداند. ولی اگر کلیه مقدارهای مقایسه‌ای کمتر از مقدار مد نظر شما نباشد ، برمی‌گرداند. اگر به شارژ ایرانسل دنبال یک تطابق هستید، در آرگومنت Range LOOKUP مقدار Flase را تایپ کنید. 
تابع MOD باقیمانده یک عمل تقسیم را برمی‌گرداند. این تابع دارای دو آرگومنت (divisor و number یا مقسوم‌ و مقسوم الیه ) می‌باشد. نتیجه را محاسبه تابع Mod باقی‌مانده حاصل از تقسیم آرگومنت Number شارژ ایرانسل بر آرگومنت divisor می‌باشد. برای مثال، نتیجه تابع = Mod ( 9, 4) عدد 1 می‌باشد که باقیمانده است که از تقسیم 9 بر 4 به دست آمده است. 
لعاب‌هايي هستند كه با كريستال‌هاي زير در سوسپانسيون شارژ ایرانسل مشخص مي‌شوند (Fe- Cr- Cu) و با تركيب اكسيد سرب و يا تركيبات قليايي – بوريك قابليت ذوب زيادي دارند. كريستاليزاسيون نتيجه اشباع شدن فريت در حالت گرم با يك اكسيد و سپس جدا شدن آن در طي مرحله سرد شدن است. 
شارژ ایرانسل Asp.Net با كدام فناوريها متناسب است؟
فضای برنامه نویسی در نرم افزار Microwin به سه بخش Main( بدنه اصلی برنامه ) - Sub routine ( زیربرنامه ها ) و Interrupt routine ( آدرس های وقفه ) تقسیم می گردد . جهت نوشتن برنامه وقفه می بایست برنامه مورد نظر را شارژ ایرانسل در یکی از 128 آدرس مربوط به وقفه ( Int_0 تا Int_127 ) نوشته و سپس با بکارگیری دستورات مربوطه این آدرس را به یک واقعه دلخواه متصل نمود ( دستور ATCH ) در این حال با وقوع واقعه , برنامه نوشته شده در آدرس مورد نظر اجرا خواهد شد .
5- حلقه اي شناور: 1- نسبتاً به آساني ساخته ميشوند. 2- كم هزينه ميباشند (مزايا )- شارژ ایرانسل
ن به صورت خودکار شیر اصلی را می‌بندد و اگر جرقه زن روشن شد. شیر گاز پیلوت یا شیر 5 را باز می‌کند. بعد ؟ فرصت وجود دارد تا اپراتور شیر دستی یا شیر 4 را باز کند. اگر این شارژ ایرانسل شیر باز شود گاز قطع می شود اما اگر باز شود شیر 1 را باز کرده گاز جریان می یابد. سنسور HGP بالا بودن فشار گاز را کنترل می‌کند و در صورت بالا بودن آن از حد لازم گاز توسط شیر کنترل فشار (شیر 3) تخلیه می‌کند. یک چشم یا سنسور دیگر هم داخل گرم‌کن وجود دارد که روشن شدن آن را کنترل می‌کند. اگر شیر اصلی باز شود ولی گرم‌کن روشن نشود، جریان گاز را قطع می‌کند.


در این فصل به شرح توابع سودمتر شارژ ایرانسل اکس می‌پردازیم و برای مختصر کردن بحث توابع فقی به شرح توابع منتخب می‌پردازیم. لذا این فصل ( و فصل‌های 15 ، 16، 17 را می‌توانید به عنوان یک مرجع منظور دارید. ولی در ضمیمه B «مرجع توابع» هر تابع موجود در اکسل همراه با اطلاعات پایه‌ای که برای استفاده از آنها لازم دارید، با انضمام مراجع متقابل به کلیه اطلاعات موجود در این فصل و فصل‌های دیگر ارائه می شود. برای مطالعه شرح کامل توابعی که در این فصل شرح داده نشده اند به اطلاعات توصیفی ارائه شده در کادر محاوره‌ای Insert Function و سیستم Help Online رجوع کنید. 
و نماد 1-175تماس محكم سر محور را با ياطاقانش ثابت ميكند. توجه كنيد كه ميدان فشار ارائه شده شارژ ایرانسل با نماد 176 در جهت محوري سهمي است و در مورد صفحه مياني ياطاقان متقارن است. ازاينرو
داده هاي از نوع تهي : اين نوع داده ها داده هايي هستند كه هيچ مقداري ندارند و گاها پيش مي ايد كه در يك فيلد از ركوردي خاص داده اي براي ورود شارژ ایرانسل نداشته باشيم كه مقدار NULL براي آن در نظر گرفته ميشود . براي NULL كردن كافيست از خود اين كلمه استفاده كنيد يا از دو تك كوتيشن به هم چسبيده كه فاصله اي با هم ندارند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 2,801
  • بازدید کلی : 16,441